söndag, januari 10

It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Klev upp tre idag efter att ha somnat vid sex i morse. Jag sov så gott! Linus var uppe och tvättade vilket var väldigt nice!

Kollade sedan på "Zoolander" med Ben Stiller och Owen Wilson (får inte glömma Will Ferrell som hade en liten roll, han är ju grym!), den filmen är så sjukt rolig!

Gjorde en ny maträtt idag som var väldigt god: ost- och bacon lindad kycklingfilé (bred först grovkornig senap på), pensla soja på och klicka ut smör. Lägg "paketen" på ett ugnssäkert smort fat in i ugnen på 225 grader i 20 minuter. Till hade vi en fetaostsallad (gurka, paprika och fetaost) och en kall sås; cremé fraiche med mosad fetaost, vitlök och svartpeppar. Supergott!

En riktig LCHF-maträtt (Low Carb High Fat)! Jag och Linus ska försöka äta mer sånt framöver, vi får se hur det går!

Har jag sagt att jag tonat håret brunt? Jag trivs i alla fall rätt bra med det, kommer nog köra på brunt fram till april-maj. Kul med lite förändring! Jag knäppte kort tidigare för att lägga upp, men jag hittade inte kabeln som man använder för att föra över till datorn. Bajs.

Ikväll är jag ensam hemma. Linus är på lan. Och här sitter jag. Hyrde "Guldkompassen" som jag ska se snart och till det ska chips & dipp avnjutas. So much for low carb. Äh!

Ha en trevlig kväll/natt!

Inga kommentarer: