lördag, april 3

hit the city

Om en sisådär tio timmar sitter jag på bussen mot Stockholm. Har laddat med två tidningar, två yoghurt, Digestive chocolate bars, Ahlgrens bilar och Pim Pim. Götta! Får se om jag orkar lägga in/byta musik på mp3:n också. Nu fattas bara packningen. 

Lite halvdrygt med sju timmars bussresa, men samtidigt ser jag ändå fram emot det lite. Jag tycker det är rätt avslappnande att åka buss; titta ut på landskapet utanför, med musik i öronen och bara låta tankarna vandra. Jag hoppas jag får sitta på höger sida av bussen, längst in mot fönstret (och helst där det inte finns någon gardin alldeles intill en, om ni förstår..) och att det inte är för varmt. Det vore ultimat. Kan bli lätt åksjuk annars.

Anyway. Ska ta itu med packningen nu och sen kolla på film ("The Blind Side").

God kväll!

Inga kommentarer: