tisdag, april 20

light

Sitter i detta nu med hårfärg i håret och väntar på att bli blond(-are). Var dum som köpte toning igår, borde förstått att det inte skulle ge någon större effekt. Hoppas bara det inte blir FÖR blont nu, utan.. lagomt. Och påminn mig om att inte färga håret mörkt igen, det blir ju så jäkla bökigt att få tillbaka mitt blonda jag. För det är blond jag ska vara. Det matchar också min hjärnaktivitet.

Var som sagt i stan idag, köpte gardiner till köket (till helgen ska julgardinerna neeeeer) och hårfärg. Igår däremot köpte jag en skjortklänning på H&M för hundralappen, matchande bh och trosor för hundralappen, sommarsockor, t-shirt till Linus, en dörrmatta och två fotoramar (presentkort på Village) och lite annat.


Det är tjugo minuter kvar av tiden, sen blir det hopp i duschen (stinker solarium också), hårtork, kaaanske lägga upp en bild på resultatet, men troligtvis inte, haha. Därefter, sooovaaaaa!

Inga kommentarer: