måndag, april 12

they say it's sunny outside

Slapp dag, minst sagt. Men jag klev åtminstone upp någorlunda tidigt (för att vara mig alltså). Har spelat Fallout 3 på playstation, myst i sängen med Linus, grejat med kameran och käkat panpizza. Ungefär. 

I morgon ska jag ta tag i verkligheten igen, dvs. plugget. Längtar djuriskt till slutet på maj då jag är klar med kurserna. Får ångestattacker när jag tänker på allt som måste göras. Efter det blir det inget plugg förrän i högskolan (förhoppningsvis har jag kommit på vad jag vill göra till nästa vår, och det är ju en fördel om jag kommer in på det också). 

Ska snart se på "Precious", jag kom på igår att jag inte hade den hemma. Såg istället "Sorayo M", eller "The stoning of Sorayo M" så kanske ni förstår vad den handlar om. Hemsk och vidrig var den iallafall, men bra. 

Bjuder på en bild från igår. Less på omgivningarna här omkring, önskar jag hade körkort, eller åtminstone en cykel att kunna ta mig runt med. Nåväl.


Inga kommentarer: