lördag, september 18

love sucks!

Har snart sett klart första säsongen av "The Vampire Diaries". Man skulle dock ha dragit ut på det längre, för nu måste jag vackert vänta på ett avsnitt per vecka som alla andra. Jag hade inte ens kollat upp hur många säsonger som kommit ut av serien, så jag trodde dem var inne på tredje nu eller så. Skit också. Men men, huvudsaken att den fortsätter!

Idag vek jag äntligen ihop den enorma högen av kläder som legat på golvet i sovrummet sen vi flyttade in. Jag kunde inte längre stå ut med ångesten den gav mig. Fan, när ska man lära sig? 

Stekte hamburgare med pommes frites till middag och nu är väl frysen snart tom. Var på Ica i sista minuten (vad annars) och köpte Ramlösa Mango och en Daim. Börjar nästan dregla av tanken på Ramlösa nuförtiden, så himla gott! 

Nu är det sex dagar kvar tills Linus åker till Egypten i en vecka. Gud vad tomt det kommer kännas här! Skönt att det bara är en vecka. 

Inga kommentarer: