tisdag, september 14

måndag


Först och främst: Grattis till Sofie som fyller/fyllde år idag. Kram på dig på vännen! :)

Sen vill jag bara be lite smått om ursäkt för alla tävlingsinlägg, lite drygt kanske d: Jag fick ett infall tidigare ikväll om att delta i en tävling och efter det rullade det bara på. Jag känner ett stort behov av att vinna något, vad som helst! Håller ni tummarna för mig? 

Vaknade, i vanlig ordning, allt för sent idag så jag har inte hunnit med så mycket. Har spenderat kvällen med att se filmerna "Robin Hood" och "Old Dogs" med Linus (yay!), spelat Betapet med Sara och, som ni märkt, deltagit i en mängd tävlingar (även såna man inte måste länka från bloggen osv.).

Nu blir det natti natti för mig, bättre sent än aldrig som man säger!

1 kommentar:

sofie sa...

HAHA, så charmig bild! Men tack så jättemycket hannah, miss you <3