tisdag, september 14

Queen - Bohemian Rhapsody

Får mig att tänka på Ben & Jerry's bohemian raspberry... jag är sugen på Ben & Jerry's. Särskilt Chocolate Fudge Brownie, mmmmmm...

Idag var det tänkt att jag skulle plocka svamp med pappa och Albin, men pappa avbokade.. igen! Han hade dock sina skäl, but still. Jag gillar att plocka svamp, eller kantareller rättare sagt. Det är mysigt att lufsa omkring i skogen. 

Röstat har jag i alla fall gjort idag, på biblioteket i Bjästa. Passade även på att låna Harry Potter och Dödsrelikerna som jag ska läsa igen innan jag ser filmen. Också har jag annonserat om min väska från Indiska på några olika ställen samt deltagit i lite fler tävlingar.  

Ikväll kanske det blir "Salt" och en film som heter "Simon och Malou". Får inte glömma Idol också, reprisen dock. 


6 år gammal bild d:

2 kommentarer:

SOFÄ sa...

FIN BILD! Vad duktiga ni är på att plocka svamp. Jag gillar också att plocka svamp men jag är dock jättedålig på att veta var jag ska leta.. Jag har plockat svamp 1 gång iallafall och det var förra hösten. Jag trivdes som fisken då. Skogen är mysig och luktar gott!
Vad du och din pappa är lika varandra! Mysigt att ha ett gemensamt intresse.
Hoppas du får plocka svamp alldeles snart!
kramar

H.L sa...

Haha, ja jag gillar den här bilden, vi ser så nöjda ut ^^ Känner du ingen annan som gillar att plocka svamp, som isåfall kan avslöja nåt ställe? (; Men det beror ju på vad du ska plocka också, annars finns det svamp i vilken skog som helst ska jag tro (: Tyvärr tänker inte JAG avslöja nåt stället, hehe d: