söndag, november 21

helgen

Fredag: jobbade 07.00 till 16.00, åt sedan middag och firade Albin hos pappa och Camilla. Albin blev superglad för alla sina presenter och det är nästan så att man saknar tiden man var liten. På kvällen såg jag film ("Seawolf") med familjen,

Lördag: jag och syrran överraskade Albin med en dag på badhuset. Det var jättekul att slamsa runt, annars brukar jag för det mesta bara chilla i bubbelpoolen eller på relaxen. När pappa och Camilla hämtade oss vid sex for vi och åt middag på Max, sen blev det milkshake på Burger King. På kvällen blev det åter filmkväll med familjen. Då såg vi "A Christmas Carol" och "How To Train A Dragon". Den förstnämnda hade jag redan sett en gång, men den är mys. Draktränaren var också bra!

Idag: sov till ett, åt frukost och gick sedan ner till förrådet för att reka lite inför rensning och städning nästa helg. Hittade en låta som jag trodde innehöll böcker, men det var alla jeans från mitt tidigare liv som smal. Satt på golvet och vek upp och ihop jeans för jeans. Det var ytterst deprimerande. Har även tagit fram i stort sett alla julgrejer som ska upp första advent, mys! 
Ska snart se på "House" med Linus, vi har knappt setts i helgen då han har jobbat och jag umgåtts med familjen. 

Stinker vitlök gör jag också.

Inga kommentarer: