onsdag, januari 12

mercredi


Godmorgon! Ja, eller, jag klev upp för en halvtimme sedan.. ehe. Egentligen kunde jag nog ha klivit upp vid elva (om jag vaknat då dvs), men guuuuud så skönt det är att sova. Tydligen. Tröstar mig med att det är väldigt sällan jag sover så här länge nuförtiden. 

Idag har jag fetaste träningsverken från igår då jag körde en massa jobbiga-men-sköna-efteråt-övningar, såsom ankgång, jägarsits, rumpsänkning, crunches m.m. Mest känns det i låren, huu.. 

Trots att jag klev upp så sent idag så vill jag försöka hinna med lite städning och t.ex. hitta våra gardiner (!). Sen ska jag laga mat, just nu lutar det åt flygande Jakob. 

Förresten, anledningen till att jag sov extra länge idag heter "New York, I love you", en mysigt, vacker lite annorlunda film. Också "Pretty Little Liars" såklart.

Inga kommentarer: