fredag, september 30

andas, Hannah, andas

Fick nyss (klockan halv tre på natten) reda på att vi ska få hit folk imorgon som ska göra fixa en ventil i vårt sovrum. Eller i min garderob/skrubb närmare bestämt. Bara till att ta bort mina hyllor och skyffla undan alla kläder till något lämpligt ställe. Jippi! Det är ju inte som att jag har nog kaos med mina kläder och grejer som det redan är. 

Plus att det ser ut som ett bombnedslag här överhuvudtaget, vilket det ofta jag gör, men som jag faktiskt brukar vilja städa bort innan vi får gäster. Jag hatar impulsbesök eller som nu, då jag får veta att det ska komma människor hit "någon gång på morgonen" mitt i natten (herregud, har inte ens fått någon specifik tid). Det spelar ingen roll om du är en total främling, min familj eller bästa vän. Jag vill har det städat här, annars blir jag så fruktansvärt obekväm.

Och... jag kommer vara själv här på morgonen då dem kommer, för Linus jobbar. Damn it! Det är ju han som öppnar dörren när vi inte vet dem det är som knackar på, det är han som sköter snacket! Inte jaaaaaaaaaag!

Social träning alltså. Andas....var det ja.

Inga kommentarer: