torsdag, september 22

jobbintervjun

Har nyss kollat på första avsnittet av Glee season 3, underbart att det börjat igen!

Intervjun idag då... har redan sagt det till några stycken nu men, gissa hur lång tid det tog? 

45 minuter! Jag trodde att han sa "En kvart" i telefon igår, men tydligen måste han ha sagt "Tre kvart", fast jag hörde inte det pga hans Malmö-dialekt och att jag inte förstår dialekter och brytningar så bra d:

Anyway. Det kändes som att det gick bra. Han ställde många frågor och berättade mycket om företaget, så när det väl var min tur att ställa frågor hade han redan svarat på allt. De kommer höra av sig nästa vecka eller veckan efter, beroende på vad dem hinner med. I så fall kommer det bli en uppföljnings-intervju typ, där vi skulle prata lite mer ingående. Inte för att jag vet om man det kan bli mer ingående än vad det var idag. De hade haft ca 500 personer som sökt för jobbet och sedan valt ut ett tjugotal för intervju, så det kändes smickrande och kul!

Håller tummarna nu att jag får jobbet!

Inga kommentarer: