lördag, oktober 22

japp

Ugh.. skulle kunna lägga mig och sova nu redan, trött!

Jobbade som sagt idag, 08.45 till 15.45. Gruvade mig för att låsa upp biltvätten för man måste trixa lite med låset och jag har inte lyckats tidigare, men idag så! Ni skulle sett hur nöjd jag blev. För övrigt flöt dagen på rätt smidigt. 

Jag ska hoppa in och jobba imorgon också, fast 13.00 till 20.00. Känns bra att dra in lite pengar, men så typiskt att när jag nu bor i stan får jag extrajobba i Bjästa. Eller typiskt och typiskt... jag vill jobba i stan helt enkelt.

Dock har jag bestämt mig för att söka till högskola nästa år, så less på att gå hemma utan något vettigt att göra. Jag vet inte vad jag ska söka till än, men ska ta tummen ur arslet och boka tid med en studievägledare.

Det blir bra. 

Inga kommentarer: