söndag, januari 15

jobb, skola and what not

Såg denna film på bio tidigare ikväll, den var bra! Typ 3 av 5 (:

För övrigt har jag sträckt nacken/nackspärr, gör jätte ont när jag vrider huvudet till höger och det strålar ner mot ryggen. Tror det hände alldeles då jag satte mig på bion, men vete tusan vad jag gjorde. 

I morgon ska jag jobba 16-20 i Bjästa, men först ska jag på arbetsförmedlingen och fixa med papper. 

Måste ut med en ny CV-runda (lämna ut mitt cv och personliga brev till olika butiker och affärer) snart, vill så gärna ha ett jobb här i stan. Då skulle jag kunna cykla, gå eller ta stadsbussen, istället för att behöva åka två olika bussar och förlita mig på att andra ska hämta och skjutsa mig. 

Sen gäller det att boka in några tider hos en studie- och yrkesvägledare, så jag får igång tankarna på vad jag ska gå för högskoleprogram. Det är ju ändå min plan att söka till en högskola i år (och förhoppningsvis komma in..)

Inga kommentarer: