lördag, februari 25

⋙DIY FRIDAY⋘

Fastnat vid datorn, suttit här i snart tre timmar nu tror jag. Började med att jag äntligen skulle titta igenom alla inlägg på bloglovin, en sisådär 600, men jag hann inte ens till hälften förrän jag kom in på en massa sidospår. Men det är ju det som är roligast, när man blir så inspirerad och bara vill se mer. 

Har hittat en mängd DIY (do it yourself) projekt jag vill göra, men när jag ska ta tag i det är en annan femma.
Har förövrigt haft en bra fredag; sovmorgon, lite skola, stan, fika med pappa och serier med Linus. 

Shoppade ett jättefint (såklart) fjäderörhänge (såklart) på KappAhl samt en t-shirt och klänning för 50 kr styck på Gina Tricot. Klänningen kan jag dock inte ha (ÄN!), men det är ett fint motivationsplagg som inte ligger alltför långt bort i framtiden. Ljust, mjukt jeanstyg med öppning i ryggen <3  

Inga kommentarer: