torsdag, februari 9

tweet tweet!

Sitter för tillfället och gör skolarbete; ska försöka göra färdigt idag så att jag kan redovisa imorgon. Längesen man gjorde läxor och ännu längre sedan jag hade en redovisning. Lite pirrigt är det, men det ska nog gå bra.

Dagen började lite segt med ett seminarium om sociala medier i arbetssökande. Efter lunch blev det roligare med diskussioner kring kommunikation i olika kulturer. 
Annars då? Blev medlem på twitter idag, får se hur aktiv jag kommer att vara där, men ska åtminstone prova på. Jag vill ju följa skådespelare och så, svårt att hitta vilka som är riktiga och vilka som är fejk bara.

Anyway, ni kan följa mig där om ni vill (missfasai) och jag följer gärna er (:  

Nu ska jag laga mat: kyckling, pommes frites och pepparsås - hungriiiig!

1 kommentar:

SOFIE J sa...

Du pluggar! Vad spännande, är det på uni, ky, yh? Det tar en stund innan man kommer tillbaka på banan när man haft studieuppehåll men tillslut är man där och då rullar allt på som vanligt. :) Hang in there!
Hur går det med lägenhetssöket? Hoppas ni hittar något ännu bättre snart!