söndag, april 15

söndag


Färgar håret, behövs egentligen bara på utväxten, men jag köra hela som vanligt d:

Har på tal om hår även klippt mig - i torsdags hos Lenas Frisörer. Körde på denna frisyr, som jag faktiskt använt förut när jag klippt mig. Blev jättenöjd!

Anywhoo! Åt middag i Bergom idag, en ny maträtt som jag måste prova på här hemma också, asgod var den! 

Imorgon är man tillbaka på MiROi igen, känns både bra och dåligt. 

På torsdag ska jag på personalmöte på Hemmakväll i alla fall, då ska dem prata om att få in mig i schemat. Extra- och sommarjobb blir det! :D

2 kommentarer:

Siss sa...

Första gången jag hör dig säga/ser dig skriva att du är nöjd efter frissan haha :P

H.L sa...

Haha, har faktiskt blivit riktigt nöjd förut också, men det är för att jag så sällan klipper en "frisyr" som du kanske inte hör det ofta (: