tisdag, maj 1

sparkling water

Från vänster: Banan & Kiwano, Jordgubb & Lakrits, Päron & Pitanga
Har testat alla smaker nu! Banan & Kiwano dricker jag just nu, den är god! 
Smakar mest banan dock, but I don't mind (: 

Päron & Pitanga är klart min favorit av dessa! Älskar päronsmak! Har ingen aning om hur pitanga smakar som frukt, men den kompletterade päronet bra i alla fall!   

Slutligen Jordgubb & Lakrits; jag gillar ju inte ens lakrits annars, så det var ingen överraskning att den inte föll mig i smaken. Dock drack jag upp nästan hela ändå, så sååå farlig var den inte. Det var mest eftersmaken som var skum.  

Jag är så glad att jag lärde mig gilla smaksatt kolsyrat vatten (gillar faktiskt inte endast kolsyrat vatten konstigt nog).
Det är sån bra ersättning istället för läsk och om man blir lite less på vanligt vatten (:

Mina favoritsmaker är: Ramlösa Äpple, Ramlösa Ananas, Ramlösa Mango, Bonaqua Hallon & Björnbär och Loka Citron.

Inga kommentarer: