torsdag, mars 28

snart så!

En vecka kvar till Thailand! Jag som trodde tiden skulle gå långsamt den här månaden, men den har bara rusat förbi känns det som. Hoppas på att tiden inte går så fort fram när vi väl är där (:

Känns förövrigt väldigt overkligt att vi ska utomlands i tre veckor, men det lär nog ändras två dagar innan vi åker - jag = stressad och går igenom packlistan 100 ggr och oroar mig för vad jag kan ha glömt, eller vad sjutton jag ska ha för kläder med mig. Det där med kläderna är värst: "packa lätt för tre veckor" liksom.. hmm.. men, det blir nog bra till slut (: 
Förutom att oroa mig för packningen har min pappa halv jagat upp mig om de x antal dödsfall orsakade av maneter i Thailand de senaste åren. Så, därför har jag läst på lite om vad man ska göra om man bränner sig på en manet (förhoppningsvis inte en av de dödliga sorterna, but still, PAIN!). Känner mig lugnare med lite kunskap.

Anywhooo. Imorgon ska jag luncha med Linus på stan, sen busstur till Bjästa och sova över hos min pärla. På fredag blir det middag hos päronen. 

Ha en fin helg!

Inga kommentarer: