torsdag, december 3

hej mitt vinterland

Kom nyss från kylan in. Gick till ICA för att handla lite förnödenheter, t.ex. tidningen ELLE där man fick med filmen "The Holiday" (med Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black och Kate Winslet i rollerna) på köpet. Den filmen är mys! Längesen jag såg den dock, så jag kommer inte ihåg vad den handlade om.. men det är bara bra!

I natt blir det plugg som sagt och som vanligt. Inhandlade alltså in Coca Cola och Marabou choklad för att hålla mig vaken på sockret. Kaffe och droger (ja, förutom socker då..) är inget för mig!

Nu ska jag värma en Billys Panpizza veggie och slå mig ner i soffan!

Förresten, det är så himla fint ute nu när alla träd är vita av snö/frost! Hoppas kylan håller i sig och att det kommer mer snö! Hellre det än regn och blask.

Inga kommentarer: