torsdag, december 3

tick tock

Känner mig enormt rastlös för tillfället. Har suttit och fixat med bloggen lite grann och orkar inte göra mer idag. Jag funderade ju på att gå över till blogg.se, men nu har jag bestämt mig för att vara kvar här.

Inte har jag ätit middag än heller, blir så när man är själv (Linus är på Olles och kollar på hockey).. ska väl bege mig av till Ica och inhandla Billys pizza eller nåt. Funderar starkt på att hyra en film för reklamen på TV:n orkar jag verkligen inte med och Grey's Anatomy som Linus skulle ha spelat in igårkväll blev aldrig inspelat eftersom han råkade spelade in Arga snickaren som är innan. Suck! Ja, det här blev ett väldigt negativt inlägg..

Jag säger som Magnus Betner skulle ha sagt under tiden han var jonglör: Jag tappade en kägla, tror du jag bryr mig? (källa, Roast på Berns)

Detta kanske inte ni fann kul, men det gör jag och det är det som räknas!

Inga kommentarer: