tisdag, december 8

the time is now

Nu doftar det jul här! Jag satt och pyntade med nejlikor och en apelsin igår, som jag nu har hängt upp i rummet. Längtar tills vi bor i en större lägenhet eller i hus då man kan ha en julgran som doftar också.

Förövrigt knopar jag på min önskelista inför jul:
  • Gryffindor halsduk
  • Eltandborste
  • Headset (till mobilen)
  • Pengar
  • Film, "G.I. Jane"
  • Kom ihåg- magnettavla
  • Presentkort på Din Sko, Make Up Store, Indiska eller Gina Tricot
  • Pedikyr
  • Manikyr
  • Massage
  • Stegräknare (måste börja ut och gå då också, men ett steg i taget. Det här är det första, yey!)
  • Kamera
  • Ipod/mp3 (ingen touch-funktion)

Ja, så ser det ut hittils. Känns alltid svårt det där med pengar vs. paket. Å ena sidan vill jag ha pengar för att kunna köpa vad jag vill, men å andra sidan så är det roligare med paket, fast då ska det vara sånt man verkligen önskar sig också.

Inga kommentarer: