lördag, januari 23

brum brum

Lördag och mitt huvud är fyllt med GTA. Igår spelade jag från klockan 22.30 till ca 06.00 på morgonen. Illa. Så illa att jag drömde om biljakt och avrättningar.

Dagen innan det såg jag en skitrolig film, "I love you, man!" med Jason Segal, se den!

Har alltså lyckats vända på dygnet igen, så "idag" har jag inte hunnit göra så mycket vettigt, men när har jag egentligen tid med det? Hmm... Gjorde i alla fall amerikanska pannkakor till middag/frukost idag, serverat med banan, nutella, vaniljglass och sylt (alltså, inte allt på en och samma gång). Gott, men maffigt!

Vad mer? Min farmors-mor, Märta, fyller 90 år idag, det är stort! Ska följa med familjen till farmor imorgon och gratta henne.

Ikväll blir det film, som alltid, men är man en filmälskare så är man!

Saknar dig, D!

Inga kommentarer: