torsdag, maj 20

Jag älskar att sommaren och värmen är här! Trots att jag gnäller om svetten som rinner så njuter jag, hoppas det fortsätter så här hela sommaren! Med lite regn någon dag så det gröna får frodas. 

Idag har varit en rätt händelselös dag, gjort lite skolarbete, hälsade på Linus på hembygdsgården, där han jobbar tillfälligt, och passade på att fota lite. Känner mig dock inte så inspirerad, blir för det mesta macrobilder, vilket är kul, men inte hela tiden. Skulle gärna vilja ta en dag med bil och fota här och var, typ landskap osv. Idag var jag på jakt efter insekter att fota, men hittade bara en. 


 

2 kommentarer:

Sara- trenollsju sa...

du har en bra kamera :)

H.L sa...

Tycker jag med (: Måste bara få grepp om inställningarna och när man ska använda dem osv, går inte riktigt in d: