torsdag, maj 20

p som i

Jäkla pollen! Sitter här och snörvlar på för fullt med någon nysning då och då. Och ögonen känns alldeles tunga. Och jag är trött. Och det är varmt. Och ändå skulle jag inte vilja ha det annorlunda. Sommaren är här och ett tu tre är det höst, så njut av värmen! 

Förhoppningsvis är det varmt även i helgen för jag vill badaaaaaa! Jag struntar i om det är kallt, skönt är det i alla fall!

Idag har jag varit på Komvux och pluggat. Gick sedan på stan med Daniela ett tag, åkte bil hem med Linus. Väl hemma slängde vi oss utmattade på sängen och tog en tupplur (mest jag). Sen började det åska och blixtra så vi gick ut och beundrade vädret. Därefter pizza framför Hockey VM. Nu snart blir det "Glee" och sist men inte minst: sängdags! Kort och gott.

Imorgon är det helg, hur skönt är inte det!?

Inga kommentarer: