lördag, september 25

när katten är borta..

..är råttan ledsen : ( 

Ungefär. Linus har nu landat i Egypten och är på väg till hotellet med buss. Jag försöker värma mig med tanken på en het sol, svalkande pool och varm sten under nakna fötter.

Det kändes väldigt jobbigt att säga hej då igår och att sen komma hem till en tyst och mörk lägenhet med vetskapen att jag skulle leva här i en vecka utan min älskade. Fast jag antar att det bara är bra för oss att vara ifrån varandra ibland, dock hade jag ju föredragit om jag (också) var utomlands. Jag får nöja mig med badhuset till veckan, är väldigt sugen på relaxen nämligen.

Det blev hyfsat sent i natt och nu är det officiellt: mitt dygn är upp-och-ner igen. Hehe.. 

Mest satt jag och spelade spel. Såg även ett avsnitt av "The Vampire Diaries", det tog bort åtminstone lite av tankarna på min kära. Under hela kvällen kurade jag i Linus använda t-shirt och mysiga kofta. Luktade även lite på hans deo. Och kudde. Också sov jag med hans täcke. Åh! Bara sju dagar kvar nu <3


Inga kommentarer: