tisdag, september 28

tjugoåttonde

Idag har jag varit på stan, tog 14.05-bussen in och 17.15-bussen hem för att därefter träna på roddmaskinen. Köpte sminkborttagning, duscholja, bomullspads, conditioner, lypsyl, leggins och två tröjor (fynd säger jag bara!). Gjorde nå ärenden också. Tänkte först äta på Subway till middag men jag skulle komma hem så sent då. Istället blev det Findus köttfärssås och det är ju nästan i samma klass!

Dissade kvällens Idol för Linus som hittat en dator med cam, lycka! Kändes så himla bra att se honom <3 "Bara" ca fyra dygn kvar tills vi ses igen! 

Ikväll ska jag se "Eclipse" (har sagt att jag ska se den i flera dagar nu, men ikväll blir det av på riktigt!) och "Nick and Norah's Infinite Playlist" med Michael Cera som är så rolig att kolla på! Det känns som att det är onsdag idag men det är nog bara önsketänkande. 





Lite av dagens inköpt, fo' shizzle! Lägger up bilder på kläderna imorgon.. kanske. Troligtvis inte.

Inga kommentarer: