tisdag, september 28

tjugosjunde

Magen kurrar utav bara fan. Tur jag handlade tidigare; bröd, ost, skinka =...toast! Mums, var alltför länge sedan! Senap ska man ha till också! Godaste dryck till vore Pucko, men O'boy är inte fy skam det heller. Handlade även lite mat - Fetaost, spenat, pasta, grädde. Det osar go-pastasås tycker jag, hihi.

Idag umgicks jag lite med Albin, vi spelade Croc (datorspel) som jag gillar starkt. Jag dras till lättsamma spel, en av mina favoriter är t.ex. Ronja Rövardotter som har dialoger osv. Myyyys. Lite läskigt med grådvärgarna dock. 

Blev bjuden på middag hemma hos pappa och Camilla - fiskburgare - och ååh så gott det var! Särskilt romröran, slurp! Sen spelade vi bingo spel och innan jag gick hem blev det lite träning på roddmaskinen. 

Kvällen har jag spenderat med Daniela, vi glodde på Idol (och jag fattar inte det nya röstningssystemet eller vad man säger, dvs hur dem går vidare osv?), New York Wives och lite annat. Följde henne hem för nån timme sen, kallt som attan ute! Skönt med månen som lyser upp, är ju smått mörkrädd.

And that's the way the cookie crumbles!

Inga kommentarer: