tisdag, oktober 26

500:e inlägget

Japp, det här blir mitt 500:e inlägg! Det firar vi med en bild i sann ego anda!

Haha, läste nyss mitt inlägg från igår och slogs av hur deprimerad texten kändes. Men så var jag ju faktiskt rätt nere och trött, tvärtemot hur jag känner idag! Eller, jag gäspar ju osv, men ork har jag fortfarande. Typ ork att slänga mig i soffan och glo på film, hehe.. Jag vet att jag borde städa lite, för det skulle vara så skönt om jag kunde ta mig ett glas vatten eller äta fil utan att behöva diska. Lovar dock ingenting, då blir det bara blaha!

Idag började jag jobba/praktisera 07.00 och slutade 16.00. Var där lite övertid dock och åt sedan middag hos Linus mamma. När jag åkte till Frendo igen för att hämta cykeln så fastnade jag hos Camilla och var där i två timmar till. Så, nu är jag äntligen hemma. Och fötterna ömmar. Och ryggen.

Men dagen har varit bra och från den ena dagen till den andra så har jag börjat komma in i rutinerna. Ja, jag kan ju låååångt ifrån allt, men jag hittar mer saker att gör om man säger så.

Imorgon börjar jag 11.00 och slutar 20.00 och jobbar med Camilla hela dagen. Trevligt!

Vete tusan vad jag tar för mig nu!

Inga kommentarer: