lördag, oktober 16

Metric - All yours

Tror det är en vecka sen jag sist uppdaterade? Om man bortser från mitt skrytinlägg om canvastavlan jag vann (JAG VAAAAANN!! KAN NI FATTA?!), vilket jag fortfarande känner mig lite hög på. Men bara lite. 

Sitter i all min ensamhet och saknar Linus som jobbat natt sen i torsdags. Också lyssnar jag på musik via min Ipod som jag kopplat till stereon, fiffigt värre tycker jag! Snart slänger jag mig i soffan och ser på film: "Solitary Man" och om jag orkar, "Wronged Man". Mycket "Man" här, men inte MIN Man!

I veckan har jag varit magsjuk så det är väl lite anledningen varför jag inte orkat blogga. I alla fall så hann jag vara på Coop Forum (praktiken) i sammanlagt 4 ½ timme och det lilla jag hann med var helt okej. Dock så har jag skaffat mig en ny/annan praktik på Friendo/Statoil i Bjästa, vilket både är närmare och känns bättre på fler sätt. Jag börjar på tisdag efter helgen, måste först få alla pappren klara. 


Få se, vad meeeer... har inte tränat ett skit i veckan pga. magsjukan vilket ger mig lite ångest, men det är ju en ny vecka efter helgen så jag har förtröstan. 


Nu drar jag.

Inga kommentarer: