tisdag, oktober 19

tisdag

Jag har fett ont i nacken ska ni veta! Därför har jag lagt upp en bild på mitt ben. Men allvarligt, är inne på tredje veckan med nackspärrs-liknande smärta. Vad göra? Skulle sitta finfint med lite massage vetja! Någon frivillig? Call me!

Kom från pappa för ett tag sedan, tränade på roddmaskinen och gav järnet. Kanske kompenserade jag för igår då jag inte orkade träna (skyllde på att det var sent och att jag sprungit på stan så mycket ändå). 

Arbetsförmedlingen har inte hört av sig än så jag ska ringa dem imorgon och kolla så att dem inte glömt mig. Borde inte ta så långt tid att fixa i ordning några papper tycker jag. 

Jag är sugen på att se en film eller serie, men hittar inget vettigt.  Får sysselsätta mig med Farmville som jag tagit upp intresset för igen.

Och på tal om inget: jag måste verkligen klippa mig! Toppa dvs. Och luggen måste antingen toppas eller klippas till sned lugg. Färga håret vore även trevligt, har både utväxt och 5 cm av botten närmast utväxten är röd-guldaktig medan resten av håret är precis den färg jag vill ha. Ungefär.  

Inga kommentarer: