onsdag, oktober 20

Pylon - Stop it

Rätt så effektiv dag idag; jag har vikt undan lite (förtydliga lite) kläder, dammsugit och bytt sängkläder medan Linus har diskat och lagat mat. Sen diskade jag. Däremellan har jag varit med Albin som kom hit efter skolan. Vi spelade kortspel och spel på internet (bl.a. "Goldminer" som jag känner mig smått besatt av nu). Jag fick även ett armband som han gjort, sånt gör en alltid glad!

I morgon börjar jag praktiken på Frendo/Statoil. Jag jobbar från 07.00-16.00, mån-fre (som det ser ut nu i alla fall) fram till den 30 november. Man får nämligen inte praktisera under december, om man vill ha något inom handels dvs. Då kommer jag jobba med Camilla några timmar under dagen, vilket känns mycket trevligt!

Nu ska jag hoppa i duschen! Ikväll blir det film med Linus igen, "Killers". Igår såg vi "Get him to the greek" som var rolig och bra! Jag gillar Russell Brand! Och hans dialekt.

Inga kommentarer: