tisdag, november 30

30/11

Idag var sista dagen av praktiken på Frendo. Jag gjorde ett sista gott intryck och försov mig, kom till jobbet en timme senare än jag borde. Nåväl. Pratade med dem om det finns möjlighet till att extrajobba under december, men dem sa att schemat redan var klart och att om det skulle krisa så kommer dem andra extrajobbarna få första tjing. Typ, nånting sånt.

Troligtvis förlänger jag praktiken efter december, för jag anser att ju mer jag "jobbar" där desto större är chansen till att åtminstone få sommarjobba.

För övrigt ska jag på drop-in på arbetsförmedlingen imorgon och prata med min handläggare.

Annars då? Har ätit gomiddag i form av hemmagjorda köttbullar, mos, sås och lingonsylt idag. Sen har jag även varit inne på Stefan Petterssons frisering och frågat om eksemen i hårbotten (som jag haft sen jag var liten) och fick svaret "psoriasis utslag", dvs inte riktigt psoriasis utan bara ett slags utslag som han glömt namnet på. Fick några shampotips och att jag skulle pröva kortison (som jag använt tidigare). Så, nu vet jag det!

Ska snart kila över till pappa och låna en film. Känns konstigt att vara ledig imorgon.. och december ut?

Inga kommentarer: