måndag, december 6

som ett tomtebloss


La mig alldeles för sent i natt för att orka kliva upp klockan tio som jag ställt klockan på. Klev istället upp vid halv ett, åt en pissdålig frukost (micro-mackor= franska med ketchup, ost och allroundkrydda + O'boy) som gjort att jag fisit äggmökar hela dagen. För mycket information kanske? Äh! Kysste sedan Linus hejdå som jobbat eftermiddag/kväll idag. Nördade lite på Farmville innan jag gick till pappa för att träna, därefter tvättade jag, diskade även, åt middag, spydde upp middagen (det började med en hulkning, sen gick det bara utför om jag säger så).

Och efter den lite smått stressiga eftermiddagen for jag på bio med pappa och såg "Cornelis". Den var bra! Kanske inte en biofilm direkt men. Jag fick gåshud varje gång hans låtar spelades, särskilt då man hörde hans röst och inte han som spelade Cornelis.

Efter bion tog vi en fika på Café U&H - räkbaguette och en halv Budapestrulle var. Mums!

Ja, det var min dag!

Funderar förresten på att göra några kategorier här på min blogg. Typ: musik, film, vardagen, foto, waste of space osv. Också tänker jag på en särskilt kategori som ska handla om "vägen mot viktnedgång" om man säger så. Men vad tusan ska jag döpa den till? Sånt här är viktigt vet ni! Och jag är alldeles tom i huvudet. Ge mig tips! Schyssta'ra!

2 kommentarer:

Syrran sa...

Bootywork hehe

H.L sa...

Haha, typ!